THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, January 12, 2010

Carriers.....kurang seram.


Last two weeks aku layan movie nih.....citer pasal virus ala2 zombie...tp seekor zombie pun takde....ingat kan best tp hampeh...penat aku tunggu klimak citer nih...tp sampai habis takde mende pun....citer dia pasal 4 traveller nak pi pantai tempat diorang lepak masa kecik.....nak lari dari virus yg merebak seluruh dunia la...on the way tu mcm2 la peristiwa yg berlaku....tp still takde zombie gak....Pada aku citer nih cuma la babak awal virus tu....before they turn to Zombie. Plot tak menarik....lakonan tak berapa berkesan...dlm 4 orang tu ada sorang actress yg macam takde apa...watak tak menonjol langsung...takde pun tak pe....pastu duk bergaduh benda bodoh2 je....dah tahu keadaan darurat macam tu still leh main golf la....playing fool around....then ada satu plot tu si makwe nih kena virus...boyfren dia leh tinggal camtu je...mcm tak logik lak...sebelum tu bukan main sayang giler......mmmmm....tak terharu langsung....
Pendapat aku filem nih tak best langsung.....ending dia cam siot je...2 org je sampai kat tepi pantai tu.....pastu jln2 kat pantai...pastu...habis...Terkesima aku sekejap....habis mcm tu je....cam takde motif...
My review.....3/10

2 comments:

Anonymous said...

my review fr citer hantu 0/10 .. hahahah

Anonymous said...

kalo setakat hantu di club lounge duduk di sofa rambut panjang pun ko pernah tengok..kalo setakat cerita mcm tuh takda maknanya bagi ko!